Return to page

Zwroty i reklamacje

Lodów zakupionych w lodziarni oraz online nie można zwrócić, można je reklamować.

W przypadku lodów zakupionych w lodziarni - jeśli uznasz, że coś z nimi jest nie tak, zwróć się proszę bezpośrednio do obsługi lodziarni w której zakupiłeś porcję lodów by wymienić ją na nową.

Lody zakupione online można reklamować wysyłając maila na adres: kontakt@wilisch.pl - prześlij zdjęcia lodów, oraz opisz problem, który jest przyczyną reklamacji. Po rozpatrzeniu reklamacji lody zostaną wysłane ponownie na nasz koszt.

Pamiętaj, że po wysłaniu przesyłki nie można zmieniać adresu doręczenia ani terminu dostawy - opóźni to czas doręczenia, a w konsekwencji lody stracą gwarancję zamrożenia przy dostawie.

Zmiany dokonane w systemie firmy kurierskiej skutkują negatywnym rozpatrzeniem reklamacji.

Polubienie

Dodano do ulubionych.

Usunięcie polubienia

Usunięto z ulubionych.

Ten box jest już pełen. Dodaj go do koszyka aby móc utworzyć kolejny.

Cookies!

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu dostosowania serwisu do preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce Prywatności

Ok, zamknij