ZWROTY I REKLAMACJE

podziel się

Lodów zakupionych w lodziarni oraz online nie można zwrócić, można je reklamować.
W przypadku lodów zakupionych w lodziarni - jeśli uznasz, że coś z nimi jest nie tak, zwróć się proszę bezpośrednio do obsługi lodziarni w której zakupiłeś porcję lodów by wymienić ją na nową.
Lody zakupione online można reklamować wysyłając maila na adres: [email protected] - prześlij zdjęcia lodów, oraz opisz problem, który jest przyczyną reklamacji. Po rozpatrzeniu reklamacji lody zostaną wysłane ponownie na nasz koszt.

Pamiętaj, że po wysłaniu przesyłki nie można zmianiać adresu doręczenia ani terminu dostawy - opóźni to czas doręczenia, a w konsekwencji lody stracą gwarancję zamrożenia przy dostawie.
Zmiany dokonane w systemie firmy kurierskiej skutkują negatywnym rozpatrzeniem reklamacji.

dodane przez Robert Willisch w dniu 20-08-2019

POLITYKA PRYWATNOSCI

Polityka prywatności i cookies - sklep internetowy lodów Willisch 1. Postanowienia ogólne Niniejsza polityka prywatności...
dodane przez Super User w dniu 03-09-2018

Cookies

Po zamknięciu okna stan boxa zostanie wyzerowany!

Czy chcesz zamknąć okno?

Zamów online